Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:36
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:on4tbk$slk$1@trimpas.omnitel.net...

> tai jo, visos nelaimes atsitinka kitiems.

> uzstrigt ir sugest viskas gali. tiesiog irklini langa atidaryt extra
> atveju zymiai didesne tikimybe, nei elektrini.

Tai ar vežiojiesi peiliuką, dėl visa ko? :-)
Ir tada kaip tavo supratime dėliojasi tai, kad su visų gamintojų pastangom
didint automobilių saugumą šiais laikais ir BMW net į trečiukus deda visų
langų elektrinius pakėlėjus?

> turejau galvoj sviesu automatika.

Nu tai yra toks stebuklas. Ir veikia. Klausimas - kaip atrodo nenormalus
veikimas?

> tai pas juos daug visko, tik nieko normalaus.

Pvz.? Gali kad ir konkrečiai nenormaliai veikiančius valytuvus apibūdint.

> nu tai akivaizdu kad suvokimas suduku ir baigiasi.

Tai prašom detaliau apibūdint, ką turi omeny po ta savo mistine fraze
"normalus". Nes aš nu neatmetu varianto, kad kažko nežinau, bet prie tokio
kiekio išvardintų neapibrėžtų nenormalumų pradedu abejot, ar pats supranti
apie ką šneki.

> skonio reikalas yra isvaizda, kur irgi argumentu rasi, neabejoju.
> o dyzelio japonai taip ir neatrado po siai dienai dar.

Nu xui s toboj, iš šiandienos pozicijų nelabai ir vertėjo ten jo ieškot :-)

> nu japoniskos tupos taburetes galima sakyt isskirtinis bruozas. ne
> zmoniems jos sedet sukurtos. net pigiausi europiniai modeliai jeigu fyciom
> ir pliki, tai bent jau sedyniu patogumu skustis negali.

Kaip pasakysi, net nebandysiu ginčytis :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i