Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:33
Neiškraipyk mano žodžių. Aš sakiau, kad Corollos didelis privalumas - jos
patikimumas. Kitais požiūriais tai visiškai pilka (mano net ir tiesiogine to
žodžio prasme :-)), niekuo neišsisikirianti mašina. Ji nebjauri išoriškai
(bet nėra nei graži, nei kažkaip išsiskirianti), nerėžia akies viduje (nėra
ten kažkokių akcentų, bet nu niekaip nepasakysi, kad negražu), kažkokiu
komfortu nepasižymi, bet diskomforto jokio ji man nekelia nei mieste (tai
visų pirma miesto mašina), nei ilgesnėse kelionėse (taip, nedaug aš su ja
ilgesnių kelionių apturėjęs, bet teko kelis kart po kelis šimtus km
pravažiuot, tikrai nesijaučiau kažkaip nepatogiai ar nenormaliai pavargęs,
vienintelis tik realus minusas užmiesty - 1.6 varikliukas yra per slabnas
bent kiek dinamiškesniam judėjimui greičiuose virš 80-90 km/h). Žodžiu, kaip
ir rašiau anksčiau, aš ją apturėjau ne visai savo valia, jei galima taip
išsireikšt, bet prie dabartinių poreikių nekeičiu būtent dėl to, kad kažkam
daugiau nėra realaus poreikio, o beproblematiškumas man patinka.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i