Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: CodeC
Data: 2017-08-18 10:51:43
imant tam tikras auto klases, tas % itariu gali arteti ir i 100%.
pvz minivenai. multivanai, eurovan'ai visi dyzeliai ir benzai be
isimties yra su webasto. dauguma aukstesnes klases universalu bmw 5, a6
- turi webasto. jau nekalbant apie visokius a8 ir 7er.
apskritai - kuris cia japonas universalas ar minivenas bent jau arteja
link europiniu pasirinkimu net ne is vieno ir dvieju, turint galvoj
varikliu, salonu, komplektaciju, varanciuju ratu skaiciaus, standartiniu
irangu ir papildomos irangos pasirinkimo galimybes?