Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-17 11:03:09
Apie Kemi: pavasarį kažkurį penktadienį palikau kad pakeistų vieną konkrečią
smulkmeną. Skambina gal 16:00:
- Laba diena, čia pas jus stabdžiams 3,14zdiec.
- e?
- Nu, diskai nusidėvėję, užsikirtę čia, nelabai veikia.
- Man aptarnavimas po 3kkm, gal ištempsiu iki tol?
- Ne, čia visiškai 3,14zdiec, reik dabar tvarkyt, supportas nevaikšto,
stringa čia etc.
- Ai gal px, savaitgalį mašinos reik, po to susitvarkysiu ramiai.
Pasiimant mašiną:
- Wtf ten su tais stabdžiais?
- Ai nu tai diskai pasidėvėję, rekomenduojam pribaigt kaladėles ir tada jau
keist diskus.

"fenix@w"  wrote in message news:on3i04$nll$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.17 10:48, Linas Petkevičius rašė:
> Manau, kad man automobilio savoka daug platesne nei daugelio news
> automobiliu fanu. Nenaujas automobilis man turi viena dideli minusa -
> zr. mano posta apie savarankiska kaladeliu pirkima.

yr atokiu rimtesniu kontoru, ale kemi, kur nuvaziavus gali gaut ta ko ir
tikiesi: saskaita i dantis ir pakeistas detales. paprastas padaro taip,
kaip sutarta ir uz tiek, kiek sutarta.
o ir siaip bet kuris save gerbiantis garaziukas sugeba parisiimt
atsakomybe ant saves nupirkti kaladeles ir jas pakeisti