Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 13:11:29
news:on68vn$th5$1@trimpas.omnitel.net...

> tai vat tame fyntas, kad ten su tais 22C viskas gaunasi zajebys.
> skirtingai nuo tų, kurias vis norisi pareguliuot :)

Blet, tu nepatikėsi, bet nepriklausomai nuo mašinos 22C yra 22C. O kas link
norisi pareguliuot, tai pas kiekvieną savi supratimai apie temperatūrą, aš
va, pvz., visiškai nedėviu kepurės, pirštinių, šaliko, žieminę striukę
paskutinį kartą apsivilkęs buvau net neatsimenu kada, tikrai seniau nei
prieš kokius 3-4 metus. Taip, lauke aš nedirbu, bet kad ir pusvalandį kažkur
prasieit peškom man nešalta ir prie -25 su lengvu megztiniu ar lengva
pavasarine/rudenine odine striuke ant marškinių/maikės, o kitas tokiom
sąlygom dubą duotų. Va ir mašinoj vienam gerai ant max šaldymo, kitam +25
nustatytų reikia

> nu tai nepastebėjai. ką tai reiškia? Greičiausiai, kad tiesiog
> nepastebėjai :)

Arba tiesiog viskas buvo zajabys. Matai, paprastai gamintojai kai kažką
daro, tikslas padaryt kad veiktų kaip suplanuota. Jei neveikia - reiškias
sugedo. Aš bent savo prižiūrimų mašinų sugedusių neeksploatuoju, tai man
viskas ir veikia kaip priklauso. Bet tu galvok kaip nori, gi realiai ir tau
px, ką aš sakau, ir man taip pat :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i