Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:37
Nu tai aš ir sakau, man ta E70, nuo kurios viskas prasidėjo, baisi viduj ir
visai netraukianti akies išorėj. CR-V man visai patinka viduj, o išorė tokia
tikrai nestandartinė - kažkada nepatiko, dabar kažkaip lyg ir nieko, tik kad
mes kažkaip labai jau šokinėjam per temas - tai vėdinimas, tai išvaizda, tai
bobos... Ir nors, kaip pats rašai, "tegu tai ir skonio reikalas", bet nu
tikrai ne Lybros savininkui apie grožį kitus mokint :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i