Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 21:26:14
Vot aš irgi galvoju, nx išvis tie langai mašinoj, ypač galiniai - užkalt
fanera, tai nors saulė mažiau prikaitins :-)
O šiaip tai matai, čia kaip kas mėgsta, turiu pažįstamų, kuriem privalomas
mašinoj liukas, man kažkaip visai zjbs kai kuriom progom atsidarius langus
važiuot, ypač kai reikia pervažinėt trumpais atstumais, nedideliais
greičiais, lauke saulė, o oro temperatūra nėra aukšta.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i