Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-17 11:02:34
o cia, brangusis, esi neteisus. tiek krastoj, tiek moller, tiek silberauto -
neleis, kad tau galva skaudetu. beto - kainuos tai net maziau, nei kad
faktoauto aptarnavimas.

gal reikes kazkiek palaukti, bet tikrai nera dideliu problemu sulaukti
tikrai tvarkingo automobilio 2-4 metu senumo ir jam gauti ta pacia
garantija, kaip ir naujam. uz a4, 3er ar C-klasse tai neturetu but daugiau
nei 20keur. su a6, 5er ar E-klasse - siektiek sunkiau, bet ten 'plikas' yra
jau tai, ko iaponai paprastai net nesapnuoja.