Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 10:55:52
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:on65kj$qbp$1@trimpas.omnitel.net...

> galiu apibutint normaliai veikiancia klima, sviesas ir valytuvus:
> nustatymas ant 'auto' padeties.

Konkretumo dėlei apsiribosiu turima CR-V.
Visi 3 prietaisai turi auto režimą

> ir veikia taip, kaip tikiesi ir veiktu, jeigu junginetum rankom.

Taip - šviesos užsidega, klima šildo arba šaldo priklausomai nuo nustatytos
ir faktinės temperatūros skirtumo, pas mane 2 zonos, valytuvai neveikia kai
nelyja, veikia kai lyja, mojavimo greitis priklauso nuo kritulių kiekio
plius labai nesinagrinėjau (visgi ne aš su ja pagrinde važinėju), bet tam
tikram intervale lygtai galima pakoreguot greitį ir rankiniu būdu (čia kai
valytuvai ant auto, įprasti rankiniai režimai irgi yra kaip priklauso). Jei
lyja ir valytuvai ant auto, važiuojant atgal veikia ir galinis valytuvas.
Kas ne taip?

> visokiu detaliu, staigiai besikeicianciu oro, kelio, apsvietimo ir kitu
> salygu ir vairavimo situaciju nevardinsiu.

OK

> normalioj masinoj kazka manualiskai drocint labiau isimtis, pas tave
> (japona) - taisykle.

Dviem pastraipom aukščiau parašiau ką konkrečiai mano turimoj mašinoj reikia
daryt. Apibendrinant - šitų 3 prietaisų atveju lendu tik prie klimato
temperatūros reguliavimo, bo minčių skaitymo priedėlio japoškės pagailėjo,
tai tenka temperatūrą pačiam pasireguliuot pagal konkrečius
vairuotojo/keleivio norus. Turiu įtarimą, kad ant BMW tas pats ar ne?

> tau net vedintis atsidarius langus norma,

Taip, bet ką tai bendro turi su valytuvais ar šviesom? Ar net ta pačia
klimato kontrole, jei man tiesiog patinka, kai vėjas pučia per langą? Ar
tiesiog reikia greičiau ataušint saloną (hint - net gamintojai manualuose
rašo, kad max efektas pasiekiamas, kai įjungima klima ir trumpam atidaromi
langai, kad karštas oras išeitų).

> tai neturiu daugiau ka su tavim konstruktyviai gincytis.

Oi, net nepastebėjau, kad iki šiol kažkokį konstruktyvą bandei
demonstruot.... Tikriausiai nepavyko. Bet gali nebandyt pakartot. Ačiū.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i