Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 17:25:24
O ten net jau yra gal visi 4 elektriniai langai? Nes 89, pamenu, ant mano
eilinio Galanto (o ir šiaip ant daugelio japonamat) buvo, o va ant draugelio
panašaus amžiaus BMW 5xx gale irkluot reikėjo :-)
Čia jau kaip kam, bet man geriau kaladėlių indikatoriaus nebūtų (mano
rūpestis laiku pas meistrą nuvažiuot, o jo - diagnozuot ką keist reikia),
negu elementarių kasdieninių vartotojiškų dalykų.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i