Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 09:49:29
Nu tai arba pyst ir visi gamintojo modeliai su nuo elektrinės viryklės
nukopijuota šviesų rankenėle ir ką tada daryt?
Va kažkada visai buvo tvarka, kaip ten Fordas sakė -  automobilis gali būti
bet kokios spalvos, bet su sąlyga, kad ši spalva juoda :-)

O dabar mes turim galimybes rinktis. Jei nepatinka ką mums siūlo kiti,
visada turim šansą pasielgt kaip Ferry Porsche :-)
Arba vaikščiot pėsčiom. Arba važinėt dviračiu. Arba nusipirkt vertaliotą.
Praktiškai pcdz kiek opcijų.... Nežinau ar tame laimė, bet kad tikrai ne
nelaimė, tai aš įsitikinęs.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i