Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:32
Ir sakai, Amerikoj ir Azijoj niekas nenori japonų ir už jas nieko nemoka? Tu
tikrai įsitikinęs, kad egzistuoja kažkokia technika, net nebūtinai šnekant
apie automobilius, kuri tam tikro gamintojo yra objektyviai visapusiškai
geresnė nei konkurentų? Jei taip, tai sorry, bet tu labai riboto mąstymo,
jei neišsireikšt stipriau...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i