Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-25 02:38:54
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:ltdm5k$l4k$7@trimpas.omnitel.net...

> Jei tuos failiukus ihardkodinti tai jau nekistum nagu? :))

Ka ka? Gal pabaik savo fantazijom taskytis, a? Yra realybe, t.y. OS, kuria
as tvarkausi kaip noriu ir yra 3 saliu appsai, kurie mano (butent MANO)
operacinej sistemoj veikia. Kas ten kur ka noretu hardkodint man kaip ir px,
mano pasauly yra taip kaip yra. Atvirai pasakius man jau uzpiso tau ta pati
kartot - jei prie appso butu atviru tekstu parasyta, kad jis islaikomas
reklamu, tada as tureciau jaustis is developerio duona atiminejanciu
svolacium, jei savo OS susikonfiginciau taip, kad tas appsas reklamu rodyt
negaletu. Jei tiesiogiai modinciau pati appsa - daryciau nusikaltima.
Dabar gi viskas paprasta - mano hosts'as reklamu nepraleidzia a priori,
markete randu FREE softa, ji susiinstalinu ir jis man veikia (arba ne, sudo
irgi pilna, bet tema ne apie tai :-)). Reklamu nerodo. Pagal aprasyma ir
neturetu. Ka tas developeris paslapcia turejo minty, t.y. jis reklamas ten
"prikabino" ar ne - man totaliai px

> Ojei koks geras ir maloningas. Beje, kiek appsu jau esi suprogramaves kad
> kistus sud**** vadini? :)

Informacijos nuslepimas arba neteisingos informacijos pateikimas vadinamas
melu arba sukciavimu. Sukcius ir melagius as niekinu (tai mano asmenine
pozicija, tu gali jais geretis ir juos garbint) ir kazkodel nejauciu
prievoles pats but auksto levelio nusikalteliu, kad niekint del bakso
apipisinejancia smulkme.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/