Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-05 02:09:40
Matai, reklamos turi but saziningos, jei galima taip issireikst. Jau man
rodos buvo kadaise diskusija ta tema - tarkim, desktopinei Windozei
siunciantis kazkoki softuka, jei tai ne visokio uzslaptinto spywaro pilda
sudprograme, dazniausiai yra naudojami terminai kaip shareware, adware ir
pan.
Nueini i ta pati mano siaip nemegstama Google Play - nugi blet pilna tiesiai
sviesiai deklaruojamo FREE softo. Bet negana to, kad turbut didesne puse
veikia bele kaip (nu gal ten is bado taip ant greituju gavosi sulipdyt), tai
dar ir paaiskeja, kad ten puse interfeiso uzima nuorodos i xz kokius saitus,
is kiekvieno kampo landzioja baneriai, o blogiausia, kad tokie specefektai
lenda ir maziem vaikam skirtuose zaidimukuose - dar gerai, jei suinstalini,
paleidi ir tai iskart matosi, gali mest nx, bet gi dar dalis uzsislaptina -
pabandai pats, kaip ir viskas OK, duodi vaikui, po poros minuciu ateina, jau
bbz kur nukeliaves, sako "kazkas neveikia"...
Karoce, as suprantu, kad mes kiek is skirtingu poziciju ziurim, bet as ne
tik stengiuosi elgtis taip, kaip noreciau, kad elgtusi su manim, bet ir savo
elgesi koreguoju priklausomai nuo aplinkos - jei alkani developeriai
pritruksta sazines aprasyt savo produkta normaliai - tegu dvesia naxren is
bado, ateis kiti, kurie softa darys todel kad moka, o ne todel, kad nixuja
nemoka, o bonkes rinkt geda ar navaras per mazas.
As sito verslo modelio niekada nesupratau - padarai demo softa su limituotu
veikimo laiku ar su dalim neveikianciu funkciju ir viskas zajabys, gali tada
piktintis, kad kazkas hakeriauja (sita kasta turbut niekad nedings :-)), as
mielai sumokesiu pinigus uz kokybiska daikta, ypac tuos centukus ar kelis
litus prasomus uz daugeli appsu, bet blet, jei sakai "ateik, duosiu paragaut
saldzios bulkutes", o i ja dar "reklaminis" sushio gabaliukas ikistas, tai
gali piktintis iki apsivemimo, as jauciuosi turintis pilna teise pries
atsikasdamas isspjaut ta sushi nx.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/