Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-16 15:11:01
On Sun, 10 Aug 2014 02:24:26 +0300, Caponi wrote:

> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message

> Daugeliu atveju as jo net NEBANDYCIAU.
> Ir kaip pats ponas panda - reklamu niekur neignoruoji? Ta prasme
> enternetuose maloningai paspaudi visus banerius, neblokuoji popupiniu
> screenu, softa i kompa instaliuoji next-next-OK budu, kad gink dieve
> sudrebejus ranka kokio pauksciuko apie sutikima isileist adwara
> nenuimtu, reklamu per telika metu neini pasidaryt
> kavos/parukyt/nusimyzt?

Kaip visada esi linkes perlenkt lazda. Klikinimas ant baneriu ar
sedejimas prilipus prie televizoriaus nera ir niekada nebuvo privalomi.

> As tau bandau dar karta (ir paskutini) "ant pirstu" paaiskint, jei iki
> siol nedaejo.

Tavo pozicija yra suprantama ir senai "daejo". Bet tai nereiskia, kad ji
yra teisinga.

> 1. Skaitau appso aprasyma, tarkim, ten parasyta - rodo dienos ir
> savaites oru prognozes, yra galimybe automatiniam atsinaujinimui.
> Reikalauja interneto. Kaina - FREE.

FREE reiskia kad sitas applikacijus is taves nereikalaus pinigu. Nei
daugiau nei maziau.

Beje, ko tiketumeis vietoj FREE? "3 zalios reklamos per diena max iki
300x20 pikseliu"?

> 2. Primetu - pabandom 3. Suinstaliuoju, o ten apart oru prognozes dienai
> ir savaitei matau dar kazkokia kazino reklama - blet, galvoju, kaip
> gerai, kad pabandziau pats, bo ieskojau oru prognozes programeles
> motinai, o ana infarkta gautu pamacius ta velnio ismisla (azartinius
> zaidimus)

Tai liuks, jokiu problemu.

> 4. Pagalvoju, visgi aprasymas skambejo "rodo dienos ir savaites oru
> prognozes, yra galimybe automatiniam atsinaujinimui. Reikalauja
> interneto. Kaina - FREE". O jei reklamas taip nx chirksht - ir pyst
> softukas 1:1 atitinka aprasyma, motinai tiks. VUALIA, blet!

Cirkst neturi teises, pats pasizadejai to nedaryt.

> Analogas su masinom (sitam kontekste apie FREE daiktus netinkamas, nes
> ju kaina realybej tokia, kad apie xaliava svajot net neverta, skirtingai
> nei apps'uose, kurie ivertinyti dazniausiai simbolinem sumom):
>
> 1. Aprasymas - tvarkingai surasytos technines charakteristikos, spalva,
> parasyta, kad masina visiskai nauja, 5-viete, kaina - 0.
> 2. Primetu - jamam 3. Pasirasom perdavimo sutarti, kur viskas dar karta
> graziai isklota, einu i masina - o ten bomzhas bonuso.
> 4. Bomzha per langa nx, masina pradeda atitikt pardavejo deklaracija

Jei pasirasei sutarty kad masinos nekeisi - neturi teises mest nx. Bet
gali palikt masina stovet ir atsiimt pinigus. Toks yra civilizuotas
problemos sprendimas.

> Tai va tep va.
> O frazes "Todel manyt, kad nemokamas softas nerodys reklamos",
> "apsimestinis naivumas" yra sudo vertos, laikas butu zinot, patinka tau
> tai ar ne, kad ka kas galvoja, ko kas tikisi, kokias kas mintis

Eee.... nelabai paveju minties. Ka man reikia zinot ir kodel?

> pasleptas turi, siais laikais niekam neidomu - yra dokumentai ir jais ir
> tik jais remiamasi nagrinejant gincus. Ir jei as savo iniciatyva
> padarau, kad mano isigytas daiktas igauna deklaruojamas ir tik
> deklaruojamas funkcijas, as net ir teisiskai esu 100% teisus.

Taip. Ir anot tavo paminetu dokumentu tu savo iniciatyva to daryt negali.
Svetimu appsu hackinimas yra draudziamas, "you may not attempt to modify
any Products obtained through Google Play".

--
kthxbai.