Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-05 00:50:15
On Wed, 30 Jul 2014 13:53:37 +0300, vedarinis wrote:

> Po turėto (ir tebeturimo) neužmušamo turbūt kokių 6 m. amžiaus HTC
> Wildfire mano tikėjima HTC pakirto ir sutrypė į purvą One X. Nors
> telefonus keičiu retai, dar su tokio šūdo krūva nesu susidūręs ir
> tikiuosi nebeteks. Kas baisiausia, kad visos problemos kyla iš
> gamyklinio broko, pradedant perkaistančiais chipais, dėmėtu ir
> užtemstančiu ekranu, nudvesiančiu wifi ir baigiant parėjusiais G
> sensoriais su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Ir visa tai vienam
> telefono egzemplioriuj. Nors dama dabar naudoja M8 ir labai džiaugiasi,
> [...]

Knee-jerk reakcija suprantama, bet nelabai racionali. Vienas modelis
nebutinai reiskia tendencija.

Konkreciai su tuo One X HTC isdure Nvidia. Tiksliau pazadejo supercool
Tegra3 chipsus, o rezultate pazado neistesejo. Pirmieji telefonai
pradedami dizaininti juk dar gerokai pries atsirandant prekinems chipsu
versijoms. HTC padare atitinkamas isvadas ir bendradarbiavima su Nvidia
prisuko, sekantys telefonai vel daromi su Qualcomm.

Todel logiska viso to bardakelio isvada butu vengt telefonu su naujais
Nvidia chipsais, px kokio gamintojo. Bent jau tol, kol nvidia paciu pirmu
bandymu padarys bent jau pora vykusiu chipsu.

--
kthxbai.