Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-31 16:17:55
news:lrdeiq$o0q$1@trimpas.omnitel.net...
On 2014-07-31 14:20, Caponi wrote:
> Bet tu gal nevark,

> Tai man pačiam kartais įdomu būna pavartyt gsmareną, tai čia kaip ir
> nelabai vargstu :) Kaip tik žiūrinėju į ką galima būtų pakeisti Nexus 4.
> Tik man SD kortelė iki lemputės, su sąlyga, jei telefe bent 16GB yra, o
> reikia dual sim'o su dual stby. Dydis ne daugiau 5", 4.7" būtų idealu. O
> jei dar stokinis androidas, tai iš viso pasaka :) Kol kas kandidatas
> nnumero uno - Moto G Dual Sim, bet dairausi, gal dar kas geresnio planuoja
> pasirodyti ar jau pasirodė.

DualSIM'ais nesidomejau, bet siaip is to kas viena akim matyta, tai Moto G
kaip ir nelabai konkurentu turi...

> Dar va šitas neblogai, bet neaišku ar dar jų kur gaut įmanoma:

> http://europe.oppostyle.com/r819/41-r819.html

> Geležies prasme čia gaunasi kaip ir downgrade nuo Nexus 4, bet spartos vis
> tiek jame pakaktų.

Nu va matai, irgi ant "kiniecio" rauniesi :-)
As apie ka ir sneku - uztenka tik atsirast kazkokiam reikalavimui atsirast
ne is serijos "naujausias galaxy S" ar "naujausias iPhone" ir pzdc,
paaiskeja, kad gerbiami "brandai" per paskutinius 2-3 metus tik didina
ekranus ir kisa visokius menkavercius blizgucius, o realiai nieko geresnio
neatsiranda...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/