Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Rimas
Data: 2014-08-07 09:53:02
On 2014.08.07 02:00, Caponi wrote:
> Taip, jei randu softuka, paskaitau aprasyma (as ta visada darau) ir
> ten matau parasyta, kad softas islaikomas reklamu - viskas OK,
> renkuosi as ar man tai tinka. Jei mane kazkas apipiso ir sugaisino
> mano laika (laikas-pinigai, ar ne? :-)) nepateikdamas isankstinai visu
> naudojimosi salygu, tai tada....?

Šiaip tikrai normalūs ir kokybiški apsai mažai erzina su reklamom. O jau
šūdo krūva su visokiais 3-ių eilių popup'ais tai eina nx :) tokį softą
aš metu iš kart lauk ir užmirštu.
Juolab neieškau laužtos versijos ir pan.

Į ateitį žiūrint, teks rinktis turbūt kąžką vietoj G, nes nieko nėr
šlykštesnio kaip tas jų spamas. Softas da da (daugumą gali nusipirkt),
bet jei pradės kišt ir į OS, tai tada jau viskas :)