Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-30 07:35:46
Nu mokesciai buna nebutinai :-)
Plius net ir su mokesciais daznai kaina iseina gerokai mazesne uz brandinius
analogus, kad ir tas pats cia aptariamas Oneplus'as bene dvigubai pigesnis
uz topinius HTC, Samsungus...

Kitais atzvilgiais tai nieko ten sudetingo, tereikia tik palaukt savaite -
kita kol atkeliaus.

O ir siaip kaina ir laukimas visoj situacijoj net ne pagrindiniai veiksniai,
va turiu ant stalo du konkrecius biudzetinius daiktus - Ainol Fire ir Dell
Venue 7. Del privalumai - zinomas vardas, siuo konkreciu atveju lietuviska
garantija (Ainol'as is Aliexpress) ir GPS'as. Na teorijoj dar CPU, nors
praktiskai tai mano maigymuose jie abu vienodi. Bet neskaitant, kad Ainol
geresne kamera, yra blykste, kiek geresnis ekranas (is akies), svarbiausia,
kad daryt viska ko is jo norima jis pradejo po kokios valandos nuo paemimo i
rankas. Dell drocinu jau 2 dienas, kol kas 100% rezultato nera ir panasu,
kad nebus - mineto anksciau Adobe Flash palaikymo androidiniam Atom'ui
xui...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/