Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vaidas100
Data: 2014-07-28 12:00:59
On 2014.07.28 11:09, Korke wrote:
> davai ispudziu papostink daugiau jei naudojiesi - ar tik paciupinai ir
> del dydzio ismetei ?
> savaitgali pasiziurinejau mazumele video review'us jo - tai idomu butu
> ir gyvi ispudziai.

Nelabai man sūnus duoda jį pačiupinėti... :)
Pasak sūnaus viskas tobula.
O jis man autoritetas Android'o srity,
nes perskaito visus forumus kaip oppo, oneplus, cyanogenmod ir t. t.
ir išbando visus ROM'us.

Galiu nebent su savo Nexus 5 palyginti.
Akūmas 2,5 karto geriau laiko.
IPTV per WIFI veikia be UDPXY.
Gavo Lietuvos banko "SMS'ą" apie eurą (niekas kitas kiek girdėjau negavo).
Filmuoja net ir 4X su krūva FPS'ų.
Niekas neišlindę, pvz. saviškiam jau sugebėjau nulaužti atsikišusį
kameros stikliuko kraščiuką :(
Galinis dangtelis grublėtas - turėtų gerai prie rankos lipti.
Lygtai tikro metalo rėmas? Bandant lankstyt atrodo žiauriai tvirtas.
Patiko, kad prožektorių galima įjungti braukiant V raidę neįjungiant ekrano.
Laisvos vietos 58 GB...

Vienintelis minusas, kad mobilaus interneto nustatymus reikėjo rankomis
modifikuoti, nes nedirbo. Gal TELE2 kaltė?