Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-30 13:54:07
Po turėto (ir tebeturimo) neužmušamo turbūt kokių 6 m. amžiaus HTC Wildfire
mano tikėjima HTC pakirto ir sutrypė į purvą One X. Nors telefonus keičiu
retai, dar su tokio šūdo krūva nesu susidūręs ir tikiuosi nebeteks. Kas
baisiausia, kad visos problemos kyla iš gamyklinio broko, pradedant
perkaistančiais chipais, dėmėtu ir užtemstančiu ekranu, nudvesiančiu wifi ir
baigiant parėjusiais G sensoriais su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Ir
visa tai vienam telefono egzemplioriuj. Nors dama dabar naudoja M8 ir labai
džiaugiasi, į tas pačias srutas aš nebebrisiu, juolab, kad ir kaina jo kaip
abstinento inksto. Darbe visos bobos samsungus S3-S5 naudoja, tai nors tokių
bugų ir nėra, pagaminimo kokybė ir tendencija mygom nusidrožt žavesio
nekelia. Šiuo metu galvoju apie visokias kitaickas alternatyvas - Xiaomi Mi3
ar Mi4, Lenovo, Meizu berods dar kažka žada paleist neužilgo. Tas pats 1+1
būtų nieko, tik kad baisi plyta ir norint nusipirkt, reikia visokiais
chujovais ritualais užsiimt.

"Caponi"  parašė naujienų news:lraffk$b8s$1@trimpas.omnitel.net...

"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message

> Bet ant prekybos per ebaju kompanijos neuzauginsi. Jiem tas ebajus dabar
> tik papildomas smulkus uzdarbis, savo pinigus jie uzdirba kitur.

Man asmeniskai px kaip ir kur jie tas babkes uzdirba, svarbu padarytu man
tinkama produkta ir butu galimybe ji isigyt.

> Tai galima nusipirkt kad ir ta pati nexusa, kuris nera kazkuo super
> brangesnis uz minetus kitajozus, bet uztart nera tavo paminetu riziku.

Mano akimis (butent mano, as neteigiu, kad tai objektyvus poziuris) Nexus
yra shudas, nes:

1. Nera atminties korteliu palaikymo. Mano atveju tokiu aparatu isigijimas
net nesvarstomas.
2. Kadangi tai Googlo reprezentacinis daiktas, tai speju, kad man aktualus
dalykas kaip Flash'o palaikymas ten bus kaip ir pas visus "brandus". Kol kas
tai turetu buti nesunkiai apeinama (kiek va dabar su Dell Venue
besidulkindamas issiaiskinau, tai beda tik pas brandinius daiktus su Intel
CPU, tiesa, pas visokius Onda ir kitus Kinijos pramones sedevrus kaip ir
bedos nera, sulaukes laisvesnes minutes bandysiu daugiau paknist ta tema),
bet turint omeny girdetas mintis apie visokiu KNOX'u implementacijas,
greitai tie malonumai gali ir pasibaigt.
3. Root'as, speju (kaip minejau, del 1 punkto as giliau tais Nexusais
nesidomejau, tai cia tik teoriniai pasvarstymai), tikrai ne is dezutes buna,
nors problemu su jo gavimu tikriausiai nera. Bet vistiek pastangu i tai idet
reikia.

> O tai kam tau tada tie rootai, bootloaderiai ir laimes ratai
> uzsakinejant, jei pisalynes nebezavi?

As jau rasiau grynai is va pusmecio senumo praktikos - pries pusmeti pirktas
Ainol Fire pradetas naudot po ~valandos po dezutes atsidarymo. Pries savaite
ant stalo atsidures beveik identiskas Dell Venue 7 jau kainavo 2 dienas mano
laiko, kol kas rezultatas manes 100% netenkina (principe liko tik Flasho
problema issprest, dabar toks per sikna laikinas sprendimas su Puffin
browseriu).
Ir vat su salyga, kad viena is ju pasiliksiu, o kita pardavinesiu, tai
pradinis nusiteikimas (iki Dell'a realiai apturint) pardavinet Ainol'a yra
gausiai susvyraves...

O konkreciai i tavo klausima:
1. Nekenciu reklamos. Be root'o jos neisgyvendinsi. Taipogi kai kuriais
atvejais jo gali prisireikt specifinem uzduotim (koks backupas, va Razr Maxx
teko paskutinei firmwaro versijai pora sisteminiu failiuku pakeist, nes
kazkodel prie vyraujanciu tamsiu tonu buvo ikistas stockinis slyksciai
baltas androido addressbookas)
2. Bootloaderiai ir kitokios gamintoju xuinios pacios is saves px, kol
nepradeda kaisiot malku i ratus norint susitvarkyt ka ir kaip nori - va
siuolaikiniam Samsungam net root'a reikia atsargiai daryt, kad KNOX'o
nepaklibint. O ka jau sneket, jei norisi kazko daugiau nei gamintojo
pribloatinto bugovo firmware - man, kaip sakiau, tai jau maziau rupi nei
pries keleta metu, bet is dalies tai itakota ir tu visokiu apribojimu - kiek
buvo galima isspaust, tarkim, is to paties legendinio HTC HD2 (vargo ne tiek
ir daug, o rezultatai kartais ispudingi) ir kokia pyzda dabar yra su
siuolaikiniais aparatais - pisliavos dx ir dar truputis (realiai 95% visu
veiksmu yra skirti apeiti gamintoju prideliotas minas, o ne pacius ROM'us
flashint), rezultatas su dideliu klaustuku (va kad ir Samsung S4 mini -
povandeniniu bombu dx, net jei ir spjaut i Samsunginius Warranty Void
uzrasus, dedant ant garantijos arba pasiryzus irodinet serviso centrui, kad
tokie uzrasiukai pries ES teise yra niekiniai, tai pameginus nepasidomejus
sudet 4.4.2 net ir oficialu Androida ir susidurus su viena is keletos
"populiariu" problemu kelio atgal nera, nes blet updeitinasi lockintas
bootloaderis ir jei ka, grist prie ne idealaus, bet is bedos vartotino 4.2.2
sansu be).
3. Vat ir tenka rinktis - santykinai paprasta pirkimo procedura, bet
klaustukas ar realiai viskas tenkins is softo puses ir ar turesiu sansa
rastas bedas pasalint, ar daugiau laiko paskirt aparato pasirinkimui
skaitant forumus ir palaukt kelias savaites kol atkeliaus uzsakius, taciau
gaut "atvira" mano norams ir ne ka xujovesni techniskai daikta, plius ir
sutaupant neretai juntama suma pinigu (kad ir nesiskundziu gyvenimu, ale
nesu milijonierius, ir mintis apie sutaupytus kelis stolnikus nera atgrasi
:-))

> Apie daikto kokybe galima bus sneket po kokiu metu vartojimo.

Taip. Bet velgi, as jau rasiau del tu kinieciu - niekada nereikia galvos
pametus pult pirkt bele ka.

As asmeniskai su kinieciais nesu ypac daug susidures tiesiogiai, kol kas
praktika sekanti:
Pusmecio senumo Ainol Fire - 0 problemu, viskas zajabys, gana tvirtai
surestas net su siek tiek metalo korpuse, ekranas geras, nasumo mano
poreikiam per akis, WLAN ir BT veikia be priekaistu, baterija viena
geriausiu imanomu (5000 mAh - butent tai buvo vienas esminiu kriteriju ji
renkantis). Patenkintas daiktu 100%.
Atsitiktinai uosviui irgi pries mazdaug pusmeti nukirstas kazkoks Genius
Allfine 7 uz 100Lt (jis is esmes visokias naujienas delfiuose skaitineja) -
IPS ekranas puse bb, baterija kaip pas visus ~3 val browsinimo (jam
pakanka), korpusas pigus plastmasinis ale dar laiko, mini USB (jo jo, ne
micro) per kuri devaisas kraunamas, jau konkreciai issimakalavus - kaip ir
vienintele problema, kuri atsirado, turiu itarima, ne be paties uosvio
pagalbos :-). Pagal tai kiek buvo moketa ir kam jis skirtas vertinu, kaip
labai pavykusi pirkini.

Beje, pastebejimai is kitos stovyklos - nepilnai metu senumo zmonos Samsung
S4 mini aparatas (visiskas stock'as (tik padarytas root'as su AdAway),
pakankamai minimalus uzinimas (is esmes jai gal smart'as ir nelabai
reikalingas, ale kad telefonu tiesiogine to zodzio prasme siais laikais jau
nelabai yra, tai po biski pratinasi siuolaikinem technologijom naudotis))
jau kelis fokusus buvo iskretes - keli staigus baterijos issikrovimai (is
serijos nuo 60-80% iki nulio per kelias val. gyulint ant stalo su isjungtu
ekranu), vienas netiketas savaiminis "uzsilenkimas", kai eilini karta
ijungus telefona (nakciai isjunginejamas) gautas bootloopas ir vienintelis
padejes vaistas buvo HR (eilini karta pasidziaugiau, kad jos visa reikalinga
info gyvena SD kortelej), pora kartu sugadinta atminties kortele (supista
FS, tiesa, infos istraukimas elementarus, del problemos kalta ne kortele,
nes abiem atvejais jos buvo skirtingos, iki tol ir po to suformatavus abi
naudojamos sekmingai ivairiuose kituose devaisuose). Apie softinius
apribojimus rasiau keliom pastraipom auksciau. Skirtingai nuo lukesciu
perkant netoli premium segmento esanti telefona patirtis nefaina, daugiau
Samsungo tikriausiai nenoresiu (beje, maziausiai uzkliuvo iki tol girdeti
visokiu apzvalgininku sukaliojimai apie plastmasiskuma - pojutis paemus
rankoj visai zajabys).

Taigi, ivertinus perskaityta enternetuose info (pakankamai nemazai, beje,
Vytook's koki tai technikos stebukla turi nukirtes pries pora menesiu ir dar
lyg ir nebuvo JAM kile NEI VIENOS problemos - cia yra pyzdec koks daikto
kokybes ivertinimas :-)), matomas tendencijas ir asmenine (dar negausia)
patirti esu linkes ateity ziuret butent i kiniecius. Nesakau, kad tai
vienintelis ir negincijamai teisingas elgesio modelis, bet nu ji naxui tuos
"brandus", kai ta pacia kazkokia "kokybe" nixuja jie neblizga, problemu
kelia norint jais naudotis kaip ipratus ir svarbiausia, kad vietoj to, kad
kazka gero padarytu, tai kisa xz kam reikalingus visokius sirdies duziu
matuoklius (t.y. kitaicu sugalvotus menkavercius chipukus), didina ekranus
(as visa gyvenima sakiau, kad telefono ekrano dydis yra vienas esminiu
kriteriju, bet kai jau pasiektas planseciu "darzas", tai truputi pereboras
net ir man), o per paskutinius beveik 3 metus taip ir nesugebejo nei vienos
lopetos pagamint, kuri padetu i vieta sena gera Razr Maxx'a pagal baterijos
laikyma (siaip neskaitant stipriai susibraiziusio ekrano ir tiesiog "uzpiso"
faktoriaus (tiek ilgai as iki siol usinau tik HTC HD2 :-)) visais
atzvilgiais beveik idealus telefonas) - o kiek buvo vilciu, kad po Maxx'o
pasirodymo visi gamintojai supras, kad telefonui baterija kaip ir
reikalingas daiktas, bet ne nx, geriau blet visokiu QI chargingu prikist ir
krautis nuo troleibuso liniju...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/