Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Korke
Data: 2014-08-04 09:55:52
man tik idomu, jei reikia daikto, tai ko i ta spoguoto jaunimelio forumiuka
registruojies, nes isvada tai atitinkama persasi, vietoj to, kad kaip baltas
(uzdirbantis) zmogus nusiperki eBayjuje nauja uz ~330GBP
kas yra kokie 300-400 LTL daugiau nei oficiali kaina, o dar atvezimas ir
kita pisnia is to kitajaus.