Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-07 13:51:35
"md" <md@myapple.com> wrote in message
news:lrv036$9mi$1@trimpas.omnitel.net...
> Kovot su reklamom dedules G produktuose tai tas pats kaip pusti pries
> veja. Taigi anas issilaiko is reklamu. Cia tik laiko klausimas kai
> reklamos bus visur. Androidas sparciai eina prie closed source modelio.
> Tau reklamas greitai home screene rodys, net lock screene :) O su
> developeriais irgi nepakovosi, nes G yra suinteresuotas ne korektisku
> apps'o veikimu, o kad jis rodytu reklama.

Principe tu teisus. As. pvz., niekada nebuvau is tu reksniu, kurie issijuose
keike Microsofta, bet mielai pydzino ir naudojosi ju produktais (tiesa
situacija keiciasi, ir paskutiniai ju tvarineliai man nepatinka ir as jais
nesinaudoju, bet tema ne apie tai :-)), bet as visiskai nuosirdziai del
tokio elgesnio nemegstu Googlo ir kol kas naudojuosi kai kuriom ju paslaugom
tik todel, kad be ypatingo vargo pries ta ju veja papuciu. Pasidarys per
sunku - kaip sakoma, sventa vieta tuscia nebuna, alternatyvu visada buvo ir
bus.

> Mane stebina kokius kryziaus kelius zmones nueina isigyje telefona.

Taigi vat as apie tai ir sneku - jei telefone jau yra root'as, tereikia
isidiegt VIENA apk ir ramu. Su brandiniais aparatais reikia dar
susiorganizuot root'a. Man tai jokiu kryziaus keliu neprimena.

>Nepagalvojai apie tai, kad atveri kelia visokiems virusams, spywarams...

Nu su salyga, kad per ~20 metu kompiuterasto karjeros jau instinktyviai
zinau kur lyst galima ir kur ne, tai tokiom xuiniom ir ju keliamais pavojais
dirbant admino teisem nepagasdinsi :-)
Juolab, kad visos tos plansetes mano atveju tera tik zaisliukas ir net ir
koki bauba pasigavus tai reikstu tik kelias-keliolika lysnu minuciu darbo
:-)

> O dar tas flash'as. Nx jis is viso reikalingas.

O va cia jau klysti - jei tau nereikia, tu ir nesinaudok, bet neaiskink,
kaip turi gyvent kiti.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/