Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-06 23:10:07
On Wed, 06 Aug 2014 09:41:36 +0300, vedarinis wrote:

> Jo, ten iš esmės Oppo Find 7, tik šiek tiek pigesnis (teoriškai), taigi
> tikslinė auditorija ir turėjo būti tas spuoguotas jaunimėlis,
> besivaikantis paskutinių technologijos klyksmų. Nesutinku, kad
> flagshipai orientuoti į brandaus amžiaus solidžią klientūrą - telefonas
> nėra tiek brangus daiktas,
> kad net haiendinio modelio neįpirktų žalias jaunimėlis, o vyresnei
> publikai dažniausiai kaip tik px octacorai, gigai ramo, AnTuTu scorai ir
> 6 colių ekranai. Kita vertus, per kelis ateinančius mėnesius turėtų
> tikrai įdomių kiniečių gaminių atsirast rinkoj, kuriuos bus galima
> [...]

Nepamirskim, kad imant globaliai telefonai yra labai specifine rinka.

Pasaulio rinkos dalinasi i keleta gerokai skirtingu kategoriju:

1. Pilnai valdomos poros telekomu (kaip kad USA)
2. Valdomos poros distributoriu kurie irgi susije su telekomais (man
rodos rusija)
3. Palyginti laisvos kuriu galima rasti europoje, afrikoje ar azijoje

Oppo akivaizdziai turi problemu patekt i pirma ir is dalies i antra
kategorija.

Pvz USA pardavinet mobilkes be subsidiju praktiskai neimanoma. Jei OPPO
telekomo subsidiju ir vietos ju lentynose negauna (nes pernelyg mazi etc)
- amen.
Tas pats ir su variantu #2. Jei didelis tinklas ju nepaima i asortimenta
- amen, belieka stumdytis su "kioskeliais".

Variantas #3 yra tas kuriam jie gali realiai konkuruot, nes telefonai
pardavinejami uz realia kaina ir netiek veikia korporatyvine
distrubutoriu politika. BET, jei sekundei pamirst europa, tokios rinkos
kaip taisykle yra biednos, t.y. daugumai jaunimo 700$ uz telefona yra
nepasiekiama fantastika (afrika, azija).

Taigi, OPPO fintas ausimis yra suprantamas ir tiesa pasakius nelabai
originalus.
Plest brangiu OPPO pardavimus del anksciau paminetu priezasciu yra
sudetinga. Rinkos kur jie zinomi ir parsidavineja negumines. Kitur uz
tokia pat kaina konkuruot su zumzungu/htc/whatever established zaidejais
labai brangu (itin brangios ir ilgos imidzo kompanijos).

Reiskia riekia pasiulyt kazka tokio kas is vienos puses padetu
"noneimui", is kitos puses nenusmaugtu tu rinku kur OPPO yra brandas.

Reiskia imam flagmana, kastruojam ir sukure marketingine legenda
paleidziam uz "idomia" kaina. Geriausia taikytis i "entuziastus", nes
pastarieji "apiperka" savo gimines ir savo koreshus kuriems telefonai yra
px. Kurie kaip zinia daugumoj yra mineti spoguoti paaugliai. Reiskia
legenda turi buti jiems patraukli (statuso simbolis -> check), reikia
"krutu" spec sheetu (check, antipavyzdys - Moto X/G), reikia "skanios"
kainos nes mineta klientu kategorija megsta jas lyginti (gigahutzai ir
megapukseliai uz doleri -> check). Tokiu budu gaunasi gera partizaninio
marketingo kampanija, o veliau bus galima galvot kaip ant to
kapitalizuotis.

Et voila!

--
kthxbai.