Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vedarinis
Data: 2014-08-06 09:42:09
Jo, ten iš esmės Oppo Find 7, tik šiek tiek pigesnis (teoriškai), taigi
tikslinė auditorija ir turėjo būti tas spuoguotas jaunimėlis, besivaikantis
paskutinių technologijos klyksmų. Nesutinku, kad flagshipai orientuoti į
brandaus amžiaus solidžią klientūrą - telefonas nėra tiek brangus daiktas,
kad net haiendinio modelio neįpirktų žalias jaunimėlis, o vyresnei publikai
dažniausiai kaip tik px octacorai, gigai ramo, AnTuTu scorai ir 6 colių
ekranai. Kita vertus, per kelis ateinančius mėnesius turėtų tikrai įdomių
kiniečių gaminių atsirast rinkoj, kuriuos bus galima tradiciniu būdu
nusipirkt atkentėjus kelias savaites siuntimo.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:lrrm7f$t6c$3@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 05 Aug 2014 23:06:09 +0200, Bronco wrote:

> Žinok, matau, ir net akinių nereikia tam:
>
> http://oneplus.net/about-us
>
> OnePlus is a technology startup committed to bringing the best possible
> technology to users around the world. Created around the mantra Never
> Settle, OnePlus creates beautifully designed devices with premium build
> quality.
>

> Tai jų pačių pateikta info apie save!

O jei as pateikciau info, kad esu trecios eiles zanzibaro emiro pusbrolis
is kaires puses? ;)

1+1 istorija labai paprasta: Oppo vice prezidentas, pilietis vardu Pete
Lau staiga "isejo" is firmos ir iskart "ikure" mineta 1+1.

Ir tas ju telefonas taip kazkaip netyciom primena kastruota Oppo Find 7,
lyg butu padarytas to paties teamo :) Ir netgi ne pasplaptis, kad
gaminamas tame paciame oppo fabrike:
http://www.cnet.com/products/oneplus-one/

Taip va iseini is firmos, ikuri konkurenta kurio devizas nukillinti
minetos ex firmos flagshipus, o anie mat ima ir dar sutinka tuos
telefonus gaminti ;) Kazkokie savizudziai, nia? :)

Cia jau net nesnekant apie tokias smulkmenas, kad telefono designas ir
gamyba reikalauja nemazai knowhow, t.y. didelio ir ilga laika dirbancio
teamo su daug patirties. Kuris is dangaus nenukrenta. 2013 Gruodi ikurta
firma tiesiog neturi jokiu sansu per pora menesiu isleist savo telefona.
Absoliuciai jokiu. Net su dafiga babkiu.

Na ir dar anot http://en.wikipedia.org/wiki/OnePlus

Documents filed with Shenzhen Municipal Market Supervisory Authority in
China state that OnePlus is a 100% Oppo owned subsidiary. In addition,
the OnePlus domain name was created by Oppo.

> Na, jei pats atkapstei šitą info ir užtikrintai žinai, tai ok, bet iš
> kur visi tai gali žinoti? Užėjus į saitą ir paskaičius info - startupas,
> naujas brandas, jokiais Oppo net nekvepia, ne vieno žodžio apie Oppo.

Tai zinoma, juk tai marketingo dalis.

> Kita vertus, jei tu teisus, ir jei Oneplus One visiškai lygu Oppo, tik
> gilioje konspiracijoje, tada gaunasi, jog tai grynų gryniausias pirkėjų
> durninimas, nes Oppo aparatų pardavimui tai netrūksta...

O tai apie ka gi as rasau? Cia kaip visada: mergaite trumpu sijoneliu
visada idomesne uz mergaite visai be sijonelio. Taigi, uzdejo sijoneli ir
paleido i scena.

--
kthxbai.