Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-29 17:32:28
On 2014-07-22 15:38, vaidas100 wrote:
> 2) logistinė,
> t.y. nuperkate už savo pinigus telefoną man,
> o kai jį gaunu į rankas susimoku jums,
> o jums už tai galimybė gauti 4 telefonus.

Tarkim, galėčiau tau nupirkti šitą daiktą, jei perleistum vieną
pakvietimą. Atvežčiau į Vilnių rugpjūčio 10d.. Bet dėl pirkimo sąlygų
reikia suderint, nes man pirkti už savo pinigus, tikintis, jog tu jį
paskui "išpirksi", kažkaip didelio noro nėra ;) Sakyčiau, 1 pakvietimas
+ avansas pusė aparato kainos, tada nuperku už oficialią kainą (269 EUR
16GB arba 299EUR 64GB) ir atvežu už 10-ies dienų. Rašyk asmeniškai, jei
aktualu, o aš ta proga dar pats pamislysiu, ar tikrai noriu aš to 1+1 už
299 eurus :)

Arba tiesiog parašyk asmeniškai, kiek nori už pakvietimą, tada žiūrėsim.