Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-11 21:05:49
Kodel gumine - kiek parasyta, tiek ir moku (kazkaip is tarybiniu laiku
neliko iprocio prie nemokamu paslaugu damoket i kisene), kas parasyta
pasiulyme ar aprasyme, to is softo ir tikiuosi. Jei ten randu tai, kas man
trukdo ir aprasyme_to_nebuvo - turiu teise tas funkcijas pasalint, rezultate
gaudamas idealiai aprasyma atitinkanti produkta. Tiek tiek, elgiuosi
iseidamas is to, ka pats developeris juodu ant balto parase.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/