Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-31 16:11:09
O man nereikalingas nei dualsim, nei micro SD, jei bent 16 GB rom yra.
Reikalingas gera kamera, nelabai maza batereika, ne didesnis nei 5" ekranas,
norėtųsi ramo bent 2 gb ir proco padoresnio bei tvirto, pageidautina su kuo
daugiau metalo korpuso - kad  atlaikytu fiziskai ir moraliai bent 2-3 metus
naudojimo. Dar nemazas pliusas butu galimybe krautis be laido, bet sita
turbut bene tik nexusas siulo.

"Bronco"  parašė naujienų news:lrdeiq$o0q$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-07-31 14:20, Caponi wrote:
> Bet tu gal nevark,

Tai man pačiam kartais įdomu būna pavartyt gsmareną, tai čia kaip ir
nelabai vargstu :) Kaip tik žiūrinėju į ką galima būtų pakeisti Nexus 4.
Tik man SD kortelė iki lemputės, su sąlyga, jei telefe bent 16GB yra, o
reikia dual sim'o su dual stby. Dydis ne daugiau 5", 4.7" būtų idealu. O
jei dar stokinis androidas, tai iš viso pasaka :) Kol kas kandidatas
numero uno - Moto G Dual Sim, bet dairausi, gal dar kas geresnio
planuoja pasirodyti ar jau pasirodė.

Dar va šitas neblogai, bet neaišku ar dar jų kur gaut įmanoma:

http://europe.oppostyle.com/r819/41-r819.html

Geležies prasme čia gaunasi kaip ir downgrade nuo Nexus 4, bet spartos
vis tiek jame pakaktų.