Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-06 23:18:15
On Tue, 05 Aug 2014 02:09:39 +0300, Caponi wrote:

> Matai, reklamos turi but saziningos, jei galima taip issireikst. Jau man
> rodos buvo kadaise diskusija ta tema - tarkim, desktopinei Windozei
> siunciantis kazkoki softuka, jei tai ne visokio uzslaptinto spywaro
> pilda sudprograme, dazniausiai yra naudojami terminai kaip shareware,
> adware ir pan.

Labai paprasta - netenkina daikto kaina (pvz reklamos kiekis ar pobudis),
niekas nevercia juo naudotis. Deinstaliuoji ir pamirsti.

> Nueini i ta pati mano siaip nemegstama Google Play - nugi blet pilna
> tiesiai sviesiai deklaruojamo FREE softo. Bet negana to, kad turbut
> didesne puse veikia bele kaip (nu gal ten is bado taip ant greituju
> gavosi sulipdyt), tai dar ir paaiskeja, kad ten puse interfeiso uzima
> nuorodos i xz kokius saitus,

Tai parduotuvese irgi pilna visokiu netikusiu prekiu. Na ir kas? Kas nors
vercia jas pirkt?

> [...]
> jei suinstalini, paleidi ir tai iskart matosi, gali mest nx, bet gi dar
> dalis uzsislaptina - pabandai pats, kaip ir viskas OK, duodi vaikui, po
> poros minuciu ateina, jau bbz kur nukeliaves, sako "kazkas neveikia"...
> Karoce, as suprantu, kad mes kiek is skirtingu poziciju ziurim, bet as
> ne tik stengiuosi elgtis taip, kaip noreciau, kad elgtusi su manim, bet
> ir savo elgesi koreguoju priklausomai nuo aplinkos - jei alkani
> developeriai pritruksta sazines aprasyt savo produkta normaliai - tegu
> dvesia naxren is bado, ateis kiti, kurie softa darys todel kad moka, o

Tai dar nereiskia, kad gali firint ju appsus.

> [...]
> As sito verslo modelio niekada nesupratau - padarai demo softa su
> limituotu veikimo laiku ar su dalim neveikianciu funkciju ir viskas
> zajabys, gali tada piktintis, kad kazkas hakeriauja (sita kasta turbut
> niekad nedings :-)), as mielai sumokesiu pinigus uz kokybiska daikta,
> ypac tuos centukus ar kelis litus prasomus uz daugeli appsu, bet blet,
> jei sakai "ateik, duosiu paragaut saldzios bulkutes", o i ja dar
> "reklaminis" sushio gabaliukas ikistas, tai gali piktintis iki
> apsivemimo, as jauciuosi turintis pilna teise pries atsikasdamas

Tai jei isspjautum - niekas nieko nesakytu.

Bet darai visai ka kita: paimi supermarkete bulka, ja maumoji ir sakai
kad nifiga nemokesi nes ji neskani. Kepejai tegu sau dvesia.

--
kthxbai.