Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-09 12:20:29
On Tue, 05 Aug 2014 02:09:36 +0300, Caponi wrote:

> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message

> Nezavi, jei kazko nesupratai, pakartosiu:
>
> Korteles - nes man taip patogiau, plius as labiau pasitikiu kortele, o
> ne bele kada del ivairiu priezasciu linkusiu uzsilenkt telefonu su visa
> vidine atmintim. Su jokia pisalyne kasdieniniam naudojime tai niekaip

Daznai lankstosi? As tai sakyciau, kad tikimybe, kad tau nukoses visa
telefona kartu su ideta kortele yra bent pora eiliu didesne. T.y. jei ten
turi kazka svarbaus tai vienintele strategija yra darytis backupus. Visa
kita yra saves apgaudinejimas.

> [...]
> kasdieniniam naudojime uzmust telefona yra zymiai daugiau sansu nei SD
> kortele, o man plius ir infa (ciasnekant apie didesnius kiekius, zinoma)
> varinet patogiau ir gerokai greiciau per normalu card readeri, o ne
> telefona/plansete. Flashas - yra tam tikro kontento, kuriam reikia
> flasho palaikymo browseryje.
> Man patinka, kad mano ciupinetuose kinieciuose jokiu judesiu jo
> atsiradimui daryt nereikejo, t.y. pisalynes lygiai 0.
> Root'as - uzpisa reklama. Detalesnis paaiskinimas kodel - gretimam
> poste. Kinietyje daug sansu, kad minetas reikalas bus out-of-the box.

Cia su salyga kad kinietis pats savaime veikia kaip priklauso. Kas
nepriziurimo OS ir flasho kontekste yra praktiskai neimanoma. Nes ir
viena ir kita yra lavonai su netaisomais bugais, saugumo skylem etc. Cool
kokteilis :)

> Auksciau isvardinti 3 dalykai nei kiek ne geriau realizuoti (o daznai ir
> niekaip nerealizuoti su n+1 dirbtiniu barjeru) pas bet kuri "rimta"
> branda. Dell'as siuo atveju pas mane atsirado be jokiu investiciju, o ir

Taip. Tik tai nebutinai minusas.

> siaip nelabai as jam turiu pretenziju, kaip aparatas pakankamai
> kokybiskas atrodo po poros savaiciu maigymo, visos mano randamos
> problemos jau ne Dell "nuopelnas".

O kieno?

--
kthxbai.