Tema: Ats.:Ats.:Ats.:Oneplus One
Autorius: Vytooks
Data: 2014-08-08 11:59:24
Ir kas gi kaltas, kad tu nepastebėjai apačioje dešinėje mygtuko Block Adds, kuris veikia VISOMS programoms. O dėl individualių programų nulaužimo tai aišku, automatinime režime ir man ne viską mulaužia, reikia advanced judesiu. Na bet kai aš NEI VIENOS reklamos nematau, tai galva ir neskauda :P

"PxYra" <nera@nebus.net> parašė naujienų news:ls0679$vsu$1@trimpas.omnitel.net...