Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-09 20:49:06
On Sat, 09 Aug 2014 13:24:26 +0300, Caponi wrote:

> Nu, zajabys, nusiperku masina kaip nauja, o paaiskeja, kad vpridacu ten
> dar bomzas gyvena, kurio as nx ismest neturiu teises. Aciu.

Turi teise. Kartu su masina ir pasiimt sumoketas babkes atgal.

> Prie ko cia spaus? Jei as pirkau odinius juodus batus, o gavau rudus,
> dirbtines odos ir dar viduj prisikta (nu pasitikedamas solidzia
> parduotuve neatidariau is sandelio naujos dezutes, o parsiveziau namo),
> tai pilnai jausiuosi isdurtas. Jei ismieros parasytos is lempos - taip
> pat. As sneku apie elementaru aprasyma su deklaracijom ka softas gali ir
> kokiu budu uz ji sumokama - jei gamintojas neparase, kad ten reklamos
> turi but, tai gal ten supistas googlas developeriui nezinant
> prikiaulino, tai as va ir ismetu kas nepriklauso.

Tai klausimas lieka galiot: reikalausi kad tau tuos rudus prisiktus batus
padovanotu? Nes atseit sugaisai matuodamasis?

> Taip

> Taip, tik buk malonus pranest, ka man siulai.

Tai ka jau n-taji karta pasiuliau: netenkina softas, deinstaliuoji ir
renkiesi kita kuris tenkina.

> Jei pardavejas nesiteikia informuot potencialaus pirkejo apie esmines
> savo produkto savybes - jis sukcius. Sukcius galima ir reikia dulkint.

Paduok i teisma, kuris ir nustatys ar jis sukcius. Bo linco teismai yra
slidus dalykas: gal pvz tavo kaimynas nuosirdziai isitikines kad tu
sukcius. Tai sakai turi moraline teise tave padulkint? :)

> Mano lukesciai, kad kiekviena preke turi tureti savo esminiu savybiu
> aprasa,
> pagal tai as renkuosi ar ji man reikalinga. Jei aprasymas akivaizdziai
> klaidinantis, as tas klaidas pasalinu (neparasyta aprasyme, kad softas
> su reklamom - jas ismetu, softas patapo lygiai toks, koki ji prezentavo

Tai sakai jei app store butu uzrasas "rodo reklamas" tai ju
neismetinetum? Tikrai tikrai, pionieriaus garbes zodis? :)

Kad butu lengviau gyvent ir nesijustum "apgautas": tiesiog zinok, kad
visi nemokami app storo appsai gyvena is reklamu isskyrus keleta isimciu
kur dazniausiai ir parasyta, kad softe reklamu nera. Todel manyt, kad
nemokamas softas nerodys reklamos ir jaustis apgautam yra naturalus ar
apsimestinis naivumas.

> developeris). Jei jau ieskot tolimesniu problemu, tai jos ne pas mane, o
> pagal tavo logika, pas stimpanti is bado (mano supratimu sukciaujanti)
> developeri atsiranda.

Civilizuotam pasaulyje turi teise nepatikusia bulkute grazint atgal ir
jei jau jautiesi nuskriaustas - reikalauti kompensacijos. Tam yra
vartotoju teisiu gynimo tarnybos, teismai galu gale ir policija.

Bet niekur nera tokios teises tiesiog pasiimt tokia bulkute, "nes jas
kepa sukciai".

--
kthxbai.