Tema: Re: Oneplus One
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-30 09:04:58
Randasi jau EU resellerių rimtesnių kiniečių brandų, atsiunčia per kelias
dienas. Kaina, tiesa, dažniausiai būna tiek eurų, kiek Kinijoj dorelių.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lr96u0$qng$1@trimpas.omnitel.net...

viskas tai čiki, tik kad tų kiniečių paėmimas toks komplikuotas. Ypač
kaip prie aliexpress'o kainos pridedi mokesčius.