Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-05 02:09:37
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:lrp05b$oov$5@trimpas.omnitel.net...

> O dar sakai kad pisalynes nebezhavi... :)) Korteles, flashas, rutai etc...

Nezavi, jei kazko nesupratai, pakartosiu:

Korteles - nes man taip patogiau, plius as labiau pasitikiu kortele, o ne
bele kada del ivairiu priezasciu linkusiu uzsilenkt telefonu su visa vidine
atmintim. Su jokia pisalyne kasdieniniam naudojime tai niekaip nesusije,
nebent tik kad uzsilenkus telefonui mineta procedura lauktu siekiant isgaut
kad ir viena vieninteli failiuka... Kaip ten bebutu, bet kasdieniniam
naudojime uzmust telefona yra zymiai daugiau sansu nei SD kortele, o man
plius ir infa (ciasnekant apie didesnius kiekius, zinoma) varinet patogiau
ir gerokai greiciau per normalu card readeri, o ne telefona/plansete.
Flashas - yra tam tikro kontento, kuriam reikia flasho palaikymo browseryje.
Man patinka, kad mano ciupinetuose kinieciuose jokiu judesiu jo atsiradimui
daryt nereikejo, t.y. pisalynes lygiai 0.
Root'as - uzpisa reklama. Detalesnis paaiskinimas kodel - gretimam poste.
Kinietyje daug sansu, kad minetas reikalas bus out-of-the box. Pisalynes
nulis.

> Bet tai kad tu ir variantus pasirenki :) Dell jei ka telefonu rinkoje yra
> kitaisiu lygio brandas. Su nuliu idirbio ir nuliu reputacijos. Ir
> atitinkamais produktais kuriuos net ne pats dare.

Auksciau isvardinti 3 dalykai nei kiek ne geriau realizuoti (o daznai ir
niekaip nerealizuoti su n+1 dirbtiniu barjeru) pas bet kuri "rimta" branda.
Dell'as siuo atveju pas mane atsirado be jokiu investiciju, o ir siaip
nelabai as jam turiu pretenziju, kaip aparatas pakankamai kokybiskas atrodo
po poros savaiciu maigymo, visos mano randamos problemos jau ne Dell
"nuopelnas".

> Isgyvendinsi nusipirkes appsus be reklamos.

Pasikartosiu - jei idomu, zr. gretima posta su detalesniu isaiskinimu apie
mano poziuri i reklama ir alkanus developerius.

> Anyway, niekas negincija, kad telefonas be garantijos, be retailo, be
> serviso, updeitu, be adekvataus QA proceso potencialiai yra gerokai
> pigesnis nei su minetais atributais. Kaina gali lengvai skirtis dvigubai
> ar net daugiau. Jei toks telefonas tau asmeniskai tinka, tai kodel gi ne.
> Bet tai yra 2 skirtingi dalykai, obuoliai ir apelsinai.

As linkes rinktis man skanesni daikta, o ne ta, kuris laikomas krutesniu ar
brangiau kainuojanciu lentynoj. Obuoliai ir apelsinai buvo pries kelis
metus, paskutiniu metu stebima tendencija, kad kinietiski apelsinai
nesiskiria nuo korejietisku apelsinu, kainuoja pigiau ir neturi ant pakuotes
gasdinimu, kaip bus pezda visam prabangiam (ir brangiam) supportui, jei as
ta apelsina lupsiu su buitiniu peiliu, o ne tam skirtu korejiecio atskirai
parduodamu irankiu ar sugalvosiu valgyt supjaustes ji kubeliais, o ne
padalindamas skiltelem.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/