Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-16 17:53:48
Kokiu teisiu? Modifikuot Android OS sisteminius failus (t.y naudojant pagal
tiesiogine paskirti hosts failiuka) man negali jei moraliskai, nei
juridiskai joks kreivarankis sudprogrameriukas, kuris net aprasymo be klaidu
parasyt nemoka.
Is kitos puses, as tik geranoriskai istaisau to vargselio klaidas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/