Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-10 02:24:26
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:ls5mui$71l$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai sakai jei app store butu uzrasas "rodo reklamas" tai ju
> neismetinetum? Tikrai tikrai, pionieriaus garbes zodis? :)

Daugeliu atveju as jo net NEBANDYCIAU.
Ir kaip pats ponas panda - reklamu niekur neignoruoji? Ta prasme
enternetuose maloningai paspaudi visus banerius, neblokuoji popupiniu
screenu, softa i kompa instaliuoji next-next-OK budu, kad gink dieve
sudrebejus ranka kokio pauksciuko apie sutikima isileist adwara nenuimtu,
reklamu per telika metu neini pasidaryt kavos/parukyt/nusimyzt?

Jei visgi toks tavo reklamu gynimas orientuotas tik i mobailinius appsus,
tai susikisk tada tuos savo teisuoliskus pamokymus.

> Kad butu lengviau gyvent ir nesijustum "apgautas": tiesiog zinok, kad
> visi nemokami app storo appsai gyvena is reklamu isskyrus keleta isimciu
> kur dazniausiai ir parasyta, kad softe reklamu nera. Todel manyt, kad
> nemokamas softas nerodys reklamos ir jaustis apgautam yra naturalus ar
> apsimestinis naivumas.

As tau bandau dar karta (ir paskutini) "ant pirstu" paaiskint, jei iki siol
nedaejo.

1. Skaitau appso aprasyma, tarkim, ten parasyta - rodo dienos ir savaites
oru prognozes, yra galimybe automatiniam atsinaujinimui. Reikalauja
interneto. Kaina - FREE.
2. Primetu - pabandom
3. Suinstaliuoju, o ten apart oru prognozes dienai ir savaitei matau dar
kazkokia kazino reklama - blet, galvoju, kaip gerai, kad pabandziau pats, bo
ieskojau oru prognozes programeles motinai, o ana infarkta gautu pamacius ta
velnio ismisla (azartinius zaidimus)
4. Pagalvoju, visgi aprasymas skambejo "rodo dienos ir savaites oru
prognozes, yra galimybe automatiniam atsinaujinimui. Reikalauja interneto.
Kaina - FREE". O jei reklamas taip nx chirksht - ir pyst softukas 1:1
atitinka aprasyma, motinai tiks. VUALIA, blet!

Analogas su masinom (sitam kontekste apie FREE daiktus netinkamas, nes ju
kaina realybej tokia, kad apie xaliava svajot net neverta, skirtingai nei
apps'uose, kurie ivertinyti dazniausiai simbolinem sumom):

1. Aprasymas - tvarkingai surasytos technines charakteristikos, spalva,
parasyta, kad masina visiskai nauja, 5-viete, kaina - 0.
2. Primetu - jamam
3. Pasirasom perdavimo sutarti, kur viskas dar karta graziai isklota, einu i
masina - o ten bomzhas bonuso.
4. Bomzha per langa nx, masina pradeda atitikt pardavejo deklaracija

Tai va tep va.
O frazes "Todel manyt, kad nemokamas softas nerodys reklamos", "apsimestinis
naivumas" yra sudo vertos, laikas butu zinot, patinka tau tai ar ne, kad ka
kas galvoja, ko kas tikisi, kokias kas mintis pasleptas turi, siais laikais
niekam neidomu - yra dokumentai ir jais ir tik jais remiamasi nagrinejant
gincus. Ir jei as savo iniciatyva padarau, kad mano isigytas daiktas igauna
deklaruojamas ir tik deklaruojamas funkcijas, as net ir teisiskai esu 100%
teisus.

> Bet niekur nera tokios teises tiesiog pasiimt tokia bulkute, "nes jas
> kepa sukciai".

Kaina as saziningai sumoku - jei parasyta FREE - to developerio (ar kepejo)
uz bybio, manau, niekas netempe, matyt itare, kad toki gavno padare, kad net
ir 0.99$ niekas nemokes. O prideti nedokumentuoti idarai ismetami nx.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/