Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-29 19:10:11
Labai tiketina, kad jie ten pazeidineja n+1 patenta, aprasanti staciakampes
formos telefona su uzapvalintais kampais, nu ir kas?

Va tokia gera minti skaiciau tinkancia Kinijai:
"У бегемота слабое зрение. Но при его весе это не его проблемы!!!"

O situacija siandien turim sekancia:
1. Realiai kuo toliau, tuo is tiesu tie kinietiski brandai ir pusbrandziai
kokybiskesnius daiktus daro.
2. Kainu skirtumai, ypac einant i topiniu charakteristiku teritorija,
gaunasi dvigubi ar net trigubi, lyginaint su visais Samsungais ir HTC.
3. Kinijoj patentu klausimas aktualus tiek, kiek jiem tai naudinga, o
kinieciui per eBay pardavinet visam pasauliui neuzdrausi :-)
4. Isigijimas kiek komplikuotesnis, t.y. i grazu salona paciupinet nenueisi,
bet elektronine prekyba sienu praktiskai neturi, garantijos klausimas prie
tokiu kainu skirtumu tampa nebe toks aktualus - nepuolant pirkt bele ko pas
bele ka, o pries tai kiek laiko paskyrus pasiskaitinejimui atsiliepimu apie
konkretu branda/modeli, galima issirinkt nelinkusi gest daikta, o jei ir
nepasisektu su konkreciu egzempliorium ir kinieciu garantija nepavyktu
pasinaudot, tai ivertinus mineta kainu skirtuma galima be didelio sazines
grauzimo nusipirkt nauja (gal net ir geresniu parametru) daikta.
5. Ir svarbiausia - vat pyst ir nusiperki kokia padoresne kinietiska
plansete. Isijungi, pamegini, viskas kas reikia veikia, root'as yra (man
asmeniskai jis butinas visu pirma del reklamu atjunginejimo naxren, neretai
ir tam tikrus veikimo/interfeiso niuansus norint pasitvarkyt), visokio
bloatware minimaliai arba net visai nera. Paimi rimta pasaulinio brando
analoga. Kruvos apribojimu - rakinti bootloaderiai, root'o gavimas su
kabliukais ir gasdinimais apie garantijos praradima (kad ir zymusis
Samsunginis KNOX'as), flashas (cia tas Adobinis :-)) neveikia ir kartais
nelabai ji ir imanoma pasigamint tiesioginiu budu (pisau nx visas tas
pasakas apie oficialius nepalaikymus, jo nereikalinguma siuolaikiniam
Enternete - man jo reikia ir pas kiniecius jis kazkodel veikia), Googlo
issipisinejimai susije su SD korteliu veikimo niuansais su kiekviena nauja
Androido versija (velgi, pas padoru kinieti out-of-the-box viskas zjbs, pas
brandus reikia truputi pasipist, tam reikia root teisiu, kuriu gavimas jau
auksciau paminetas) ir t.t., ir pan.

Rezultatas - pvz., as siaip buvau visa gyvenima megejas kokybisku daiktu,
turejimas garantijos visada dziugindavo, finansai leisdavo nesidairyt
neiskiu "kopiju" taupumo sumetimais. Bet matyt senstu, pisalynes su
kiekvienu elektroniniu suduku vis maziau zavi ir vat pagaunu save artejant i
taska, kai pasirinkimas yra (tiksliau, siandien gal dar nera viskas taip
vienareiksmiska, bet, sprendziant is tendenciju, greitai bus):

a) pirkt koki Samsunga, Apple ir panasu technikos stebukla ir bandyt gyvent
pagal ju sugalvotas taisykles ar gaist laika bandant hackint, modint ir
kitaip pisantis idant daiktu naudotis taip kaip AS noriu.
b) tiesiog paimt padoru kinieti uz gerokai pigiau, kokybes prasme ne ka
prastesni, bet svarbiausia, kad anas negadindamas nervu atliktu viska ko is
jo norima be papildomu klausimu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/