Tema: Re: Oneplus One
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-31 12:52:29
Aciu uz bandyma padet, bet sitas aparatas pagal skaiciukus salia padejus
Razr Maxx ir renkantis is ju dvieju gal ir svarstytinas variantas butu, bet
kaip upgreidas uz Razr is esmes jis niekuo ne geresnis, baterija 60%
mazesne, o to man akyse niekaip nekompensuoja truputi geresnis ekranas.
Principe viskas paprasta - siandien bet kurio vidutinio-aukstesnio lygio
aparato pajegumu man pilnai pakanka (geimu nezaidziu, bitcoinu negeneruoju
:-)), o esminis kriterijus yra baterija - kaip ir sakiau, tarp brandiniu
daiktu nieko geriau kol kas tiesiog nera...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

On 2014-07-30 23:57, Caponi wrote:
> as va pries kokias 2 savaites pameginau pagal gsmarena.com prasifiltruot
> i ka galima butu senuka Razr Maxx'a pakeist (praktiskai reikalavimai -
> SD kortele, iki 5" ekranas ir pageidautina bent kazkiek geresne
> baterija, kad butu upgreidas su siokia tokia prasme, bo Razr'iui, kaip
> aparatui, apart "nusibodo" kaip ir nieko labai prikist negaliu) -
> neradau...

Gal šitas?

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g_4g-6355.php