Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Faktas
Data: 2010-12-08 16:47:51
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:idnv7s$381$1@trimpas.omnitel.net...
> atejo. Nukreipe tempovizoriu i siena ir pradejo delnais ploti. Nes sienoje matosi vamzdis.Apie temperatyra sprendziama is spalvos, tad tiksliai ten nezinosi. Faktas tai, kad matosi, kad jis karstesnis, nei siena. Logiska isvada-vamzdis sildo siena. Su viskuo sutinku! Taciau juk iki manes tas vamzdis silde laukine siena, kuri tuo metu buvo gerokai saltesne nei dabar? Vadinasi nuostoliai seniau buvo didesni? Jei , man atejus , nuostoliai sumazejo -tai ko jie dar nori? Retorinis klausimas. As zinau , ko jie nori :)))))

tai jiems dzyn, kad šildė lauką, dabar atsiverčia tą nesąmonę ir mato, kad parašyta, jog visi turi prisdėt ir viskas. tai dar gerai kad dėl vamzdžio bando išsidėrėt, o ne šiaip tiesiai šviesiai - mokėk už koridorių šildymą, nes stogas tai bendras.

Tai man atrodo, tu geriau sakyk, ne kad iki tavęs lauką šildė, bet, kad jis neprišildo tiek, kad tavo patalpas šildytų, sieną tu sušildai, o ne tas vamzdis.