Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: T:\)
Data: 2010-12-05 11:20:38
is manes patarejas menkas, bet pamenu skaiciau teismo nutartis panasioje
situacijoje kai daugiabutyje irengta pirmam aukste parduotuve. Buvo gincas
tarp parduotuves ir bendrijos del namo eksplotaciniu, remonto ir pan islaidu
dalinimo. Kiek pamenu buvo nueita per visus tesimu etapus. Kiek supratau,
isesmes buvo irodinejama kiek kurios paslaugos yra bendrai susije ir kurios
ne. Teismas kiek pamenu prieme labai logiska sprendima. Pvz del laiptines
apsvietimo - parduotuve turi atskira iejima ir ji apsviecia nuo savo
el.ivado, laiptine nesinaudoja - uz elektra dalintis neprivalo.
Gaila, kad tik neturio jokios nuorodos i ta teismo nutarti.

T:)