Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: T:\)
Data: 2010-12-07 22:42:23
ok visa tai sudelioji tvarkingai ant popieriaus, susirenki irodancius
dokumentus (brezinius, leidimus, saskaitas uz sidyma ir dar koki velnia) ir
jei ka eini i teisma. Pasikartosiu, tikrai skaiciau teismo nutarti labai
panasioje situacijoje. Tik ten is esmes bilinejosi ne vien del sildymo, bet
apskritai del visu namo islaikymo islaidu paskirstymo. Ir tampesi jie per
teismus, nes kiekvienam teismui vis istarukdavo po argumenta kodel
moketi/nemoketi. Tai ziurek neisaiskino teismui, kad sildymo sistemos
nesusijusios, tai dar kazka pamirso. Iki galutinio aisku jau buvo issake
visus argumentus, tai kiek pamenu, labai teisingas (mano nuomone) buvo
teismo sprendimas.

T:)