Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-04 12:41:25
Su viskuo sutinku. Taciau, kiek neramu zinant, kad Lietuvoje daznai tu turi irodinet esantis nekaltas, o ne jie tavo kalte irodineja. Na, pvz bendrija isstatys saskaita ir tiek. Tarkim -nemoku, o paprasau pagristi. O jie nekreipia demesio, o po menesio -vel isstato eakancia porcija. Ir taip, kol prisikaupia suma, patinkanti anstoliui :)  Ir ka? Pavyzdys tam-per TV rode, kaunieciai gauna saskaitas is siluminiu, nors i nama ateinantis vamzdis nupjautas aplamai. Saskaitas siuncia, skola dideja, bus teismas. O islaidos teismui?