Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-06 18:21:52
Tai aš manau būtent todėl ir bėgiojo pas tave su termovizoriumi - na ne tik pamatuoti "gaunamą" energiją, bet gal greičiau nustatyti, ar tu išvis ką nors gauni iš to vamzdžio.
Jei bus priimtas sprendimas tave apmokestinti, tai tikriausiai išsireikalausi ir padarytas nuotraukas, ir pagal jas galėsi nustatyti, kaip ten pas tave šilčiau (jeigu išvis šilčiau). Nes kol kas turim tik tavo žodžius, kad tavo patalpos ir tavo sienos yra šiltesnės už tą vamzdį, o realybėje gal ten siena ledinė, ir tas vamzdis pusę sienos sušildo, o jei jo nebūtų - tai reikėtų dar daugiau tau šildytis pas save.

(Bandau spekuliuoti - tarkim vamzdžiu keliauja koks 40-60 C temnperatūros vanduo. Nori pasakyti, pas tave patalpose pastoviai 40-60 C? )

J.