Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-07 17:49:13
Teisingai - myzcioti lengviau nei pasidaryt teisingai.

"Gintas"  wrote in message news:idlkhl$hge$1@trimpas.omnitel.net...

uz stoga, uz aplinka uz dar kazkokius tai kaupimus-moku neniurnedamas. Bet
priknist man koridoriu, tuliku, dusu apsildymo dali, kai net pro sali ju
praeiti neturiu galimybes-kiek erzina. Nors imk ir ispjauk stoge sprindzio
plocio ruoza, tuo atidalindams pastatus, bei pastatyk dar viena siena. Tures
vel laukine siena, vel salti per ja ir dregme. Jiems smagu, o ir pas mane
termovizorius  nieko neberodys. Ar tada jiems geriau pasidarytu?  Ale
vistiek juk busiu bendrasavinkas, juk po ju numeriu glaudziuosi :)
Nebesiguosiu Linai, einu ciurkstelsiu i bata :)