Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-08 14:55:24
atejo. Nukreipe tempovizoriu i siena ir pradejo delnais ploti. Nes sienoje matosi vamzdis.Apie temperatyra sprendziama is spalvos, tad tiksliai ten nezinosi. Faktas tai, kad matosi, kad jis karstesnis, nei siena. Logiska isvada-vamzdis sildo siena. Su viskuo sutinku! Taciau juk iki manes tas vamzdis silde laukine siena, kuri tuo metu buvo gerokai saltesne nei dabar? Vadinasi nuostoliai seniau buvo didesni? Jei , man atejus , nuostoliai sumazejo -tai ko jie dar nori? Retorinis klausimas. As zinau , ko jie nori :)))))