Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: NicMC
Data: 2010-12-04 10:49:20
On 2010.12.03 15:03, SK wrote:
> hmm, tada cia jau kita sneka. 120Lt ir man nepatiktu, ypac jei tai ne butas.
> Kas liecia bendras patalpas - cia pries keleta metu (gal 3-4) isejo
> istatymas ar tai isakymas, kad bendru patalpu sildyma turi dalintis visi,
> iskaitant ir atsijungusius nuo sildymo sistemos. Todel vienoje vietoje uz
> komerciniu patalpu (irgi atskiras iejimas, autonominis sildymas ir t.t.)
> sildyma kai kuriais menesiais man teko moketi maziau nei uz bendras
> patalpas!?

Visos namo patalpos privalo būti šildomos. T.y. privalo būti užtikrinama
bent tam tikra minimali temperatūra. Čia tam, kad "negestų" pats namas.
Už tau priklausančio ploto šildymą moki pats. Už bendro ploto šildymą
moka visi to namo patalpų sąvininkai ir viskas čia teisinga ir protinga.

Dabar niuansai:

Name kaip taisyklė tik vienas šilumos skaitiklis - įvadinis. Ši šiluma
naudojama ir šildymui ir karštam vandeniui ruošti ir gyvatukui. Kaip
taisyklė, karštam vandeniui ruošti realiai sunaudojama daugiau šilumos,
nei leidžia normos, kurių viršyti negalima, todėl, ne šildymo sezono
metu, šie nuostoliai nurašomi į gyvatuką, o jei ir to normų, kurių
viršyti negalima, neužtenka - šilumą teikianti bendrovė iš tiesų turi
nuostolius. Būna ir šitaip netgi.
   Klausimas - kokiu pagrindu vienas ar kitas šilumos kiekis
priskiriamas bendroms patalpoms?
   Klausimas2 - kur nurašomi karšto vandens nuostoliai, o kartu su jais
ir šiluma šiam vandeniui ruošti? Ar tik ne į bendras patalpas/gyvatukus?
O šie nuostoliai yra visada. Labai gerai, jei tų nuostolių tėra
kūbas/du, bet neretas atvejis kai jie skaičiuojami dešimtimis kūbų.

Kas liečia bendriją ir dalyvavimą joje - yra ir pliusų ir minusų. Taip,
moki mokesčius, bet dalyvauji sprendžiant bendrus klausimus, tokius,
kaip, pvz., metodikos mokesčių už šilumą skaičiavimui patvirtinimas.