Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 17:09:42
cia labai daug kintamuju:

visu pirma-neaisku, kaip palepe bus sildoma (kieno saskaita) Jei tuo paciu budu , kaip ir namas-galimas daiktas kad namo nuostoliai kaip tik padides, nes dabar virsutinis aukstas turi kaip ir dar vienos palalpos barjera. Na-siltas kambarys, paskui palepe, paskui tik stogas ir aplinka. O jei bus silta palepe ir iskart salta aplinka? Antra-gal kitu aukstu gyventojai nori geriau turet pora kvadratiniu metru saltos palepes, nei sumazejusia saskaita uzsildyma?

Jeigu paklaustum manes: ar galiu as, Kedas,  dykai apsiltinti tamstos namo viena siena su 30 cm  putu sluoksniu, ko pasekoje , sienos muro , buvusio laukinio, pavirsiaus temperatyra prades skirtis ziema nuo aplinkos 30 laipsniu skirtumu, as tik rankos plosiu. Ir man rodos tai leistu bet kuris nuosavo namo seimininkas.