Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-04 11:30:07
, isivaizduok: sovejo gyvenamas namas, su prailgintu stogu, peremtu ant basliu, idant po juo butu galima malkas laikyt.Pasiure buvo  be sienu-vien stogas (namo) Suderinus visus leidimus, pasiurei padarytos sienos, stogas dar kiek prailgintas-gavosi gamybines patalpos, kurios galu jungiasi su namo buvusia LAUKINE siena.  Kadangi stogas bendras-tai vertinama, kaip name irengtos gamybines patalpos. Nu va. Dabar, zmonems patekus i  rankas naujoms Sekmoko patvirtintoms silumos teikimo taisyklems, jie iskaite, kad namo bendrasavininkai privalo dalintis bendru patalpo apsildymo nasta.  Stogas bendras? Taip! Vadinasi bendrasavininkas?  Na, taip...   Valio-sumokekit prasom mums dali islaidu uz daugiabucio koridoriu sildyma! Negana to, ka jau moku bendrijai i algu fonda ir dar plius i kaupimo saskaita:) Tuo tarpu as manau-kad tai jie man turetu sumoket uz laukines sienos apsildyma (na, cia jei but tiksliems)