Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 11:58:45
Namo laukineje sienoje praeina kazkoks karsto vandens vamzdis. Termovizorius rodo, kad jisai karstesnis nei siena, todel persama logiska isvada, kad vamzdis sildo mano patalpa, sildydamas mano siena 15cm ir 2,5 m ilgio juosta. Tuo tarpu as teigiu, kad tiek dokumentai, tiek nuotraukos rodo, kad toji siena buvo laukine. Tas vamzdis visada ten buvo- as jo nei maciau, nei ciupinejau, nei jo termo izoliacija lupinejau. Vadinasi-metu, metais namas patirdavo dideliu siluminius nuostolius del to vamzdzio, kadangi siena buvo laukine ir jos pavirsiaus temperatura itakodavo lauko temperatura. Dabar as sumazinau tuos nuostolius, pakeldamas minetos sienos pavirsiaus temparatura iki 20 laipsniu.  Ar sutinkate, kad namo siluminiai nuostoliai sumazejo per ta siena? Namas sumazino nuostolius mano sudeginamu (ir apmokamu) duju deka. Bet namui to maza-jis sako: pamokek mums dar ir uz koridorius :) Mat minstras nusprende, kad as, naudonamasis vien ju stogu, esu solidariai atsakingas uz visus namo patiriamus siluminius nuostolius. Nenustebciau, kad siluminkai pareikalautu is daugiabucio  kiemsargio papildomo mokescio, mat sniegas virs trasos greiciau nutirpsta salia daugiabucio. Tai dingstis apkaltinti, kiemsargi, kad jis naudojasi svetima siluma, isvengdamas sniego valymo virs trasos? Tiek to sniegas, o jei kiemsargis LEGALIAI isirengtu apsildoma butke virs trasos? Ar jis turetu prisimesti prie trasos siluminiu nuostoliu padengimo, vien todel, kad siltoje budoje termovizorius rodytu grindis esancias siltesnes virs vamzdzio, nei butkes kampe? Kai manai?