Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-07 16:51:33
2010.12.07 16:42, Gintas rašė:
> nei myzt, nei verkt-neprasau. Ziurejau kokia vyraujanti
> pasisakiusiuju nuomone. Kadangi visi mano, kad man reikia prisimesti,
> nebeliko tikslo pykti ant moterytes, kuri atejo su termovizoriumi.

Ne visi taip mano. Aš manau, kad tai derybų klausimas, kuris gali
nukeliauti iki teismo, o ten ir atsakys galutinai ;)

> Jei cia, seniems vilkams,  atrodo, kad virs silumines trasos
> pasistacius buda, butu teisinga prisimesti prie siluminiu trasos
> nuostoliu, del termovizoriumi fiksuojamos trasos grindyse-kagi...
> Reiks koreguoti savo mastysena. Bliamba-galimas daiktas metalinis
> garazas pastatytas virs silumines trasos. Reiks zvilgterti, atsalus
> orams, ar termovizorius fiksuoja.

Na, aš turiu kitokį pavyzdį. Yra šlaitinis stogas, kuriame galima
įsirengti palėpę. Ją įrengus paskutinio aukšto gyventojų gyv. plotas
padidėtų, energijos nuostoliai taip pat sumažėtų, todėl likusių
gyventojų sąskaitos už šildymą sumažėtų.
Klausimas: ar norint įsirengti palėpę reikia kiek nors sumokėti
likusiems bendraturčiams, ar jie turi primokėti už apšiltinimą?